Doprava

Dodávky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti realizované v čo najkratšom termíne, podľa dostupnosti tovaru a množstva sklaskladových vých zásob. Štandardná doba odoslania zásielok je stanovená na 2-7 dní, s výnimkou typových tovarov alebo tovarov, pri ktorých je dodacia lehota uvedená inak.  Vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia, po dohovore s kupujúcim. Prosíme Vás aby ste mali mobilné telefóny, uvedené v objednávke, v deň doručenie zásielky dostupné, kvôli kontaktu zo strany dopravcu. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na uvedené miesto. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci.

DPD kuriér na adresu - od 5€

Packeta (Zásielkovňa) - od 2,90€

Osobný odber v Bytči - ZDARMA

Nad 100€ je poštovné ZDARMA.

Uvedené ceny doručenia sú platné do hmotnosti 20kg. Cena doručenia nad 20kg sa môže mierne navýšiť. O, prípadnom, navýšení ceny doručenia Vás budeme dodatočne informovať emailom alebo telefonicky.

Upozorňujeme na skrátenie úložnej doby zásielok počas sezóny na výdajných miestach Packeta. 

Výdajné miesto: 5 + 2 dni
Na vyzdvihnutie zásielky máte od 1. novembra 5 dní, počas ktorých je výdajné miesto otvorené. Predĺženie bude možné maximálne o ďalšie takéto 2 dni na celkových 7 dní (cez aplikáciu potom len o deň, a to maximálne 2x).

Z-BOX: 2 + 1 deň
Úložná doba v Z-BOXoch sa nemení. Na vyzdvihnutie zásielky máte 2 kalendárne dni. Predĺženie je možné maximálne o 1 deň na celkové 3 kalendárne dni.

Viac informácií sa dočítate na webe Packeta.

Váhové a rozmerové obmedzenia pri preprave Packeta (Zásielkovňa): 

- Maximálna hmotnosť 5kg 
- Maximálny rozmer jednej strany zásielky: 70 cm 
- Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky: 120 cm (napr. zásielka o rozmeroch 50×40×30 cm) 
- Minimálne rozmery: 10 × 7 × 1 cm 
Pre produktové kategórie ktoré tieto rozmery prekračujú je spôsob prepravy Packeta blokovaný a v košíku sa Vám automaticky nezobrazí.

Obmedzenie pri preprave Slovenská pošta: 
Spôsob prepravy Slovenská Pošta Expres kuriér na adresu a Balík na poštu a do Balíkoboxu nie je možné zvoliť pre nasledovné produktové kategórie: 
  • Deflektory
  • Autobatérie
  • Autofólie
  • Autopluh
  • Strešné boxy
  • Ochranné kryty kapoty
  • Vaničky do kufra
  • Typové bočné lišty
  • Ochranné kryty motora a prevodovky
  • Nosiče, priečniky a boxy
  • Bočné rámy a nášľapy
  • Nerezové lišty nárazníka (hrany kufra)
  • lišty na hranu kufra
  • Stierače
  • Deflektory pre strešné okno
  • Plachty proti krupobytiu
  • Stierače
  • Okenné clony a fólie
  • Zimné clony masiek
  • Textilné autokoberce
  • Zmesy do ostrekovačov
  • väčšie kefy na umývanie automobilov

Po vložení produktov z uvedených kategórií do košíka sa Vám spôsob prepravy, prostredníctvom Slovenskej pošty, nezobrazí.
Ako spôsob prepravy si môžete zvoliť možnosť Doručenie na adresu (vyberieme pre Vás najvhodnejšieho prepravcu) alebo osobný odber na pobočke v Bytči.

Prostredníctovm Slovenskej pošty posielame, vrámci definície od Slovenskej pošty, len Skladné zásielky. 

Zásielky pravouhlého tvaru ako kocka, kváder za predpokladu, že:
  • jedna strana zásielky (šírka, dĺžka alebo výška) neprekročila rozmer 150 cm alebo
  • súčet dĺžky a obvodu meraného v inom smere ako dĺžka nepresahuje 200 cm.

Neskladné zásielky (definícia nižšie) nie je možné cez Slovenskú poštu odoslať. 
  • zásielky nepravidelného tvaru ako napríklad bicykel, záhradný nábytok, kreslo, sánky, zásielky tvaru ihlana, valca, gule či kužeľa,
  • zásielky pravouhlého tvaru kocky, kvádra za predpokladu, že jedna strana zásielky prekročila rozmery 150 cm alebo
  • zásielky pravouhlého tvaru kocky, kvádra za predpokladu, že súčet dĺžky a najväčšieho obvodu meraného v inom smere ako dĺžka prekročí 200 cm.


Náhrada škody pri neprevzatí tovaru

    * 1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar. 
    * 2. Pri určovaní výšky náhrady škody predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk. 
    * 3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti. 

Reklamácia dodania poškodeného tovaru UPOZORNENIE - pri reklamácií tovaru, ktorý Vám bol doručený poškodený Vám odporúčame, aby ste nás bezodkladne, najneskôr do 24 hodín od prevzatia tovaru, kontaktovali. V opačnom prípade nemusí byť reklamácia tovaru uznatá. 

Pri dodaní poškodeného tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty je nevyhnutá reklamácia zásielky, na ktorejkoľvek pobočke pošty, najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní tovaru. 

Viac informácií o reklamácii tovaru, dodanom prostredníctvom Slovenskej pošty, nájdete v nasledujúcom článku.

O začatí reklamačného konania nás, prosím, informujte zaslatím skenu Zápisne o reklamácií od Slovenskej pošty, na email reklamacie@auto123.sk, o ďalšom postupe reklamácie Vás budeme informovať.